dijous, 17 de març del 2011

ELS ALUMNES DE L'INSTITUT FRANCESC RIBALTA VALOREN POSITIVAMENT ELS TALLERS PROA

Els alumnes de l'Institut Francesc Ribalta ens han fet arribar les seves valoracions sobre els tallers de Suport a la Tasca Escolar que fan dins del programna PROA i que coordinen amb el Pla Educatiu d'Entorn de Solsona.

- Abans era molt dolent fent deures però ara he millorat molt i trec més bones notes.
- He millorat les notes i porto els deures fets l’endemà. També em serveix per preparar el exàmens.
- He millorat molt les notes respecte del primer trimestre. M’ajuda a fer els deures i fer-los bé. Aquí em concentro més que a casa.
- M’ha ajudat, ha servit.
- Jo crec que l’estudi assistit està bé perquè fas els deures més bé i més ràpid i he millorat bastant les notes aquest trimestre.
-He millorat.
- L’estudi assistit m’ha ajudat a portar els deures fets i a pujar notes.
- Jo crec que és una bona manera de fer els deures.
- Anar a estudi assistit en va bé per fer els deures perquè em concentro més aquí que a casa. He millorat molt en fer els deures.
- Faig els deures bé.
- A mi em serveix per fer els deures i per utilitzar l’internet perquè a casa no em funciona. Fa dos anys anava a la biblioteca municipal però ara és més a prop.
- A mi si que em va bé perquè faig tots els deures i vaig a casa descansat. També he pujat nota en algunes matèries com en matemàtiques que he pujat molt. En general va molt bé.
-Personalment crec que l’estudi assistit m’ha ajudat a millorar perquè ara faig més els deures. Ara que estem separats amb dues classes va molt millor.
- Jo crec que l’estudi assistit va bé perquè a casa em costa posar-me a fer els deures. A més, a casa, no tinc internet i aquí puc fer els deures d’internet. Si no saps fer els deures la monitora t’ajuda, en canvi, a casa no tinc ningú que m’ajudi.
- Jo crec que l’estudi assistit esta molt bé perquè ens dona l’oportunitat de fer els deures i fer coses que a casa no fem per distracció. Va molt bé perquè t’ajuden i et concentres més. És millor perquè ha servit per pujar notes.
- M’ha ajudat, he millorat, m’ha servit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada